Müügitingimused
VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe Peachlabel (edaspidi Veebipood) omanik on Peachlabel OÜ (registrikood 16159375), asukohaga Tamme tee 4/8, Kulna küla, 76613 Lääne-Harju vald, Harju maakond.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut, Pocopay
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Inbank (maksa hiljem lahendus)
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva, Itella SmartPOST.
Tarneviisid: Tooted tarnime kohale pakiautomaatide kadu, milleks kasutame Ominva, ja Itella SmartPOST automaate.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Tagastamisõigus kehtib, vastavalt Eesti Vabariigi Võlaõigusseaduse § 56-le, 14 päeva. Kui 14 päeva on möödunud teie ostu sooritamisest, siis ei saa me kahjuks tellimust tagastada ega ümber vahetada (v.a garantii korras tootja poolt tulnud defektiga tooted).
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb saata vastavasisuline e-kiri, mis tuleb saata e-posti aadressile support@peachlabel.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates kauba kättesaamisest, toote eest tasutud tasud. Tarnekulud ei kuulu tagastamisele.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kinkekaardid ei kuulu tagastamisele.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile support@peachlabel.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile support@peachlabel.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Kasutajate kommentaarid, tagasiside ja muu osavõtt
Kui avaldate soovi osa võtta võistlustest/kampaaniatest meie veebiliehel või saadate meile ideid, soovitusi, ettepanekuid, plaane jms, kas e-posti, posti või mõne teise suhtlusviisi vahendusel, nõustute, et võime igal ajal, ilma piiranguteta, muuta, kopeerida, avaldada, tõlkida ja teistel viisidel kasutada teie kommentaari, mille olete meile saatnud. Me ei oma vastutust säilitada kommentaare, maksta kompensatsiooni kommentaaride eest või vastata kommentaaridele. Me võime jälgida, muuta või eemaldada sisu, mis on seadusega vastuolus, agressiivne, ähvardav, laimav, pornograafiline, ebasobiv või rikub mõnel muul viisil kummagi poole intellektuaalset vara või antud kasutustingimusi. Kommenteerides nõustute, et teie kommentaarid ei riku ühtegi järgmistest kolmanda osapoole õigustest: autoriõigused, kaubamärgi õigused, privaatsus, isikliku vara õigused. Lisaks, nõustute, et teie kommentaarid ei sisalda laimamisi või ei ole mõnel muul viisil seadusega vastuolus, ebasobivad või viiruseid sisaldavad. Te ei tohi kasutada võlts emaili aadressi, esineda kellegi teisena või mõnel muul viisil meid või kolmandaid osapooli eksitada kommenteerides. Olete üksi vastutav oma kommentaaride ja nende täpsuse eest. Me ei võta mingit vastutust teie kommentaaride eest ja eeldame, et käitute vastutustundlikult nii meie kui ka kolmandate osapoolte suhtes.